Hou je dan nog van me?

Hou je dan nog van me?

Als mijn voetstappen
niet meer klinken op de trap
Als je geen kleren meer van me,
door het huis slingeren vindt
Als je me niet langer
heel de dag door
vals hoort zingen

Als mijn plek aan de tafel
altijd leeg blijven zal,
Als al jouw woorden
niet meer door me
beantwoord worden,
Als ik je niet meer kussen kan

Zal je dan nog van me houden
Of zal je me snel vergeten zijn?
Blijf ik leven in jouw dromen
en denk je nog aan mij
Zal je nog van me houden
als ik er niet meer ben?

Als je de warmte van me
‘s nachts niet langer
naast je vinden kan,
Als mijn gesnurk je
niet meer wakker houdt
en de stilte nu veel luider klinkt
dan ooit tevoor

Als ik niet meer schrijven kan
of fluisteren, hoeveel ik om je geef
Als ik nooit meer zachtjes
woorden met je wisselen mag
Als je mijn stem niet
meer horen zal

Zal je dan nog van me houden
of zal je me snel vergeten zijn?
Blijf ik leven in jouw dromen
en denk je nog aan mij
Zal je nog van me houden
als ik er niet meer ben

Als de wind nog de enige manier is
waarop ik met je haren spelen kan
En als ik niet langer genieten mag
van je hemelsmooie lach
Als mijn geur nooit meer
in jouw lakens kruipen zal

Hou je dan nog van me?
Hou je dan nog van me?
Zeg me,
hou je dan nog van me?
Of zal je me dan reeds vergeten zijn?

Geef een reactie

