Gepersonaliseerde clutch

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Gisteren viel er weer een dikke, bruine envelop op de deurmat. Wederom post uit Nederland van Jamy! Maar deze keer was de envelop iets dikker en iets zachter… Ik had helemaal (nog) geen post verwacht, dus ik was heel benieuwd van wie (omdat ik niet direct had gezien dat het om een Nederlands postpakketje ging) en wat er in die dikke envelop in zat…

In de envelop zat niet alleen een lieve brief en een mooie kaart, maar ook een clutch die Jamy volledig zelf heeft gemaakt. Ik had eerst totaal geen idee wat een clutch was, tot ik haar brief las en het daarna ook nog even opzocht op het internet. Een clutch zijn de kartonnetjes die ze rond de bekers van bijvoorbeeld Starbucks doen zodat je je handen niet zou verbranden.

Jamy weet dat ik een fervent koffieliefhebber ben en dat ik al graag eens passeer in de Starbucks van Gent-Sint-Pieters na een schooldag. Ze maakte een kleurrijke clutch die de gekende Starbucks-beker ontzettend hard ‘pimpt’!

???????????????????????????????

Jamy heeft sinds kort een eigen ‘bedrijfje’ Rain On My Brain waar ze haar eigen leuke kleding en accessoires mee maakt, neem zeker eens een kijkje!

Geef een reactie

