Koffie en aardbeien

De Paashaas bracht bij oma en opa een klein potje om (bos-)aardbeien te kweken. Enkele weken terug had ik die geplant maar op Tumblr kreeg ik de tip van iemand om ze nu ze wat groter werden over te planten om ze zo de ruimte te geven om verder te groeien en voldoende voeding te bieden. Ik moest dus op zoek achter een leuke bloempot voor op mijn kamer. En die vond ik in de HEMA! En operatie overplanting is geslaagd ook! Ondertussen bevinden ze zich al een kleine twee weken in hun nieuwe pot en sneuvelden er maar enkele bij hun verhuis. De rest is alweer mooi gegroeid!

Terwijl ik in de HEMA was maakte ik ook direct werk van mijn zoektocht voor leuke tassen onder de nieuwe Senseo-machine, en ik vond ze! Oké, niet echt tassen maar eerder glazen, maar wel perfect voor koffie!

P1060216

3 thoughts on “Koffie en aardbeien

Geef een reactie

