Het verdict

Het voorbije academiejaar is ontzettend hard voorbij gevlogen, alsof ieder jaar alsmaar sneller gaat. In het begin van het jaar zei één van mijn leerkrachten van de middelbare school dat het dit jaar wel eens puur op karakter zou kunnen worden omdat vele waarmee ik mijn opleiding gestart ben vorig jaar afstudeerden en indien dat niet het geval was ze dan dit jaar toch konden afstuderen. Ik wist dat er na dit jaar minstens nog een semester met stage en bachelorproef zou volgen.

En het was op momenten inderdaad op karakter en tanden bijten om gemotiveerd te blijven en/of de motivatie terug te vinden. Maar het was het waard, want gisteren stroomden de punten binnen. In totaal heb ik 3 herexamens deze zomer, iets waar ik zelf best nog tevreden mee ben en me dus vanaf eind juli volledig voor zal gooien.

Vooral het feit dat ik op 4 van de 5 keer Frans (ik moest dit jaar al mijn Frans uit de 3 modeltrajecten opnemen…) geslaagd ben stemt me blij. En hoopvol, want dan wil zeggen dat het ook voor dat ene Frans in tweede zit wel moet lukken.

De zoektocht naar een stage is dus volop aan de gang…

Een hele stap dichter bij het einde en dat is ontzettend spannend!

6 thoughts on “Het verdict

  1. Woohoow Troy goed gedaan! Hopelijk geraak je deze zomer van dat laatste stukje Frans af en kan je uitkijken naar je stage, de kers op de taart :D! Maar geniet eerst maar van een welverdiende vakantie!

    Like

Geef een reactie

