Uit de oude doos

Gisterenavond moest ik bij ons mama de zolder op in een zoektocht naar foto-albums die tijdens de verhuis zodanig goed verstopt waren dat ze vermist bleken. Uiteindelijk konden we (of ik dus, daar op zolder…) enkele foto-albums terugvinden waarin ook de jongere versie van mezelf terug te vinden was… Enkele van deze “pareltjes”:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Maar mijn favoriete foto die opkwam gedoken en waarvan zelfs mama het bestaan niet (meer) wist is de onderstaande foto. Ergens op een berg in Oostenrijk na enkele uren wandelen met mijn favoriete knuffel, de pinguïn. Ik denk dat toen ik klein was de pinguïn zelden van mijn zijde week, en dat was dus bergtochten niet anders het geval zo blijkt. Eigenlijk was dit de grotere broer van mijn allereerste knuffel die naast me in de wieg stond. Mijn oma Iep, tevens meter, die vorig jaar overleed kocht deze grotere broer… Ondanks dat de pinguïn ergens onderweg zijn sjaal en de rode bol aan zijn muts verloor leeft hij nog en staat hij nog steeds op mijn kamer (no shame). En ik heb mezelf al voorgenomen dat wanneer ik diezelfde pinguïn ooit ergens terug vind in een winkel ik hem sowieso meesleur naar de kassa. En als u hem ooit ergens tegenkomt, laat dan zeker weten waar je hem vond!

002

2 thoughts on “Uit de oude doos

    1. Ergens op zolder bij ons mama moeten er nog enkele albums met veel meer foto’s liggen, ik kijk er al naar uit die te doorbladeren en nog meer geweldige foto’s terug te vinden…
      En super, bij voorbaat al enorm bedankt!😀

      Like

Geef een reactie

