Op roadtrip

Fiat 500

Mensen die al langer mijn blog volgen en/of lezen weten dat ooit een echte roadtrip op mijn bucketlist staat. Al sinds ik “De Bende van Wim” zag op Canvas ben ik helemaal weg van een vakantie on the road. Heel lang heb ik gedroomd omdat met de moto te doen, vooral toen ik nog enkele jaren jonger was, maar de laatste jaren heeft die focus zich verlegt naar het maken van zo’n roadtrip met een wagen.

Geen hedendaagse wagen, maar liefst van al een iconische wagen. Zoals het echt moet als je een roadtrip maakt met de wagen. Een typisch Volkswagen busje is daar mijn absolute nummer één in, zoals ik al eerder schreef. Maar vorige week kwam ik op weg naar de winkel mijn nummer twee tegen voor een perfecte roadtrip naar Zuiderse (en warmere) oorden: de Fiat 500!

Met twee of drie vrienden de baan op, zonder een echt plan en vooral het voornemen om te genieten. De camera altijd in de aanslag voor de mooie momenten vast te leggen of te filmen, de perfecte soundtrack van de zomer op de achtergrond en vooral lekker eten en drinken. Ooit komt het er van, en tot zo lang blijf ik enorm hard dromen…

2 thoughts on “Op roadtrip

Geef een reactie

