Coffeebreak

Deze ochtend had ik het mondelinge onderdeel van het Franse herexamen en daarmee zitten ook mijn 3 herexamens er volledig op. De komende week is dus nog alles op alles zetten voor de stage geregeld te krijgen dat tegen 1 september vast moet liggen, nu ook mijn tweede sollicitatie op het laatste nippertje niks werd. Ik deed eerder deze week al enkele telefoontjes waarvan 2 al hoopgevend klonken, dus ik hoop op een snel en positief antwoord.

Maar deze middag was het dus het perfecte moment voor een ontspannende koffie tijdens een druilerige namiddag. Des te gezelliger en smaakvoller!

foto 2

Geef een reactie

