Sunshine Blogger Award

sunshine-awardIn een nog niet zo heel ver verleden ging de Liebster Award rond op verschillende blogs, ondertussen is er een opvolger met de Sunshine Blogger Award.
Ik werd vorige week genomineerd voor deze award door Aspasia en zal helemaal onderaan deze post zelf 15 mensen nomineren, zoals het onderstaande spelregels voorschrijven.

 

spelregels-1024x627-sunshine

  1. Ik ben steeds een enorme nagelbijter geweest, vaak waren er amper enkele millimeters nagels op mij vingers te bespeuren. De laatste jaren probeer ik te stoppen met nagelbijten en ondanks dat ik het nog niet afgeleerd ben zijn mijn nagels hun naam alleszins wel terug waardig.
  2. De eerste plaat van Robbie Williams, mijn grootste idool, die ik ooit kocht was “Escapology”.
  3. Het feit dat ik vorig jaar tijdens de “Take The Crown Stadium Tour” front-row stond vind ik nog steeds een overweldigend idee.
  4. Heel diep vanbinnen ben ik nog een groot kind dat het nog steeds super vind om met Lego te spelen en naar Samson & Gert te luisteren.
  5. Eén van mijn favoriete televisieserie’s is “24”.
  6. Ik lees ontzettend graag.
  7. Noem me van de oude stempel, maar ik vind brieven schrijven en met de post versturen geweldig. Het feit dat iemand tijd spendeert aan het schrijven van een brief, toch iets wat toch al snel enkele minuten extra kost op de onpersoonlijke mail, en die op de bus te gaan doen vind ik een echt teken van om iemand te geven.

Ik nomineer:

  1. Teachmewhatever
  2. Anke Wauters
  3. Cuisine Céline
  4. Elle In Paradise
  5. Karen
  6. Klein geel visje
  7. Lisbet Brants
  8. LuxuryLuv
  9. Liefs Eveline
  10. Morning Glow
  11. RougeImaginaire
  12. Samen tegen de harde wereld
  13. Sandra Beleeft
  14. Saskachuu
  15. Temps Pour Nous

3 thoughts on “Sunshine Blogger Award

Geef een reactie

