Laatste semester

Gisteren schreef ik me, hopelijk voor de laatste keer, in voor het nieuwe academiejaar aan de Hogeschool Gent. Nog één semester en dan zit, indien alles goed gaat, alles erop.

Het komende semester zal ik stage lopen, een bachelorproef schrijven, wachten er mij integrale managementcases en moet ik nog maar eens Frans meenemen. Op Frans na verliepen al mijn herexamens echter geweldig en kan ik dus met veel goede moed en goesting beginnen aan het (hopelijk) laatste semester van mijn bachelor-opleiding KMO-management en de stageperiode!

One thought on “Laatste semester

Geef een reactie

