Boekenbeurs 2014

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Afgelopen vrijdag ging de Boekenbeurs weer officieel van start, het walhalla voor iedere boekfanaat. Al sinds mijn 6 jaar ga ik quasi ieder jaar, en al heb ik de laatste jaren al eens een jaartje moeten overslaan, toch kom ik er graag.

Het was dus met plezier dat ik op een zaterdagmorgen toch op tijd uit bed rolde voor een dagje boekenbeurs dat alsmaar “interactiever” lijkt te worden. Uiteraard vind je er duizenden boeken, maar ook de nieuwigheden in boekenland (apps voor kinderen, de “Spotify” voor strips, e-books,…), webshops (Bol en Proxis) die aanwezig zijn en talloze signeersessies.

Enkele jaren geleden spaarde ik als kind een heel jaar lang en ooit ging ik met 4000 Belgische frank naar de Boekenbeurs, toen nog veel geld (en boeken). Vandaag kocht ik “Dagelijkse Kost: 200 klassiekers” en liet ik dat boek signeren door Jeroen Meus. Een hele wachtrij, die vlot aanschoof. We werden ondertussen geïnterviewd (maar vonden het interview nog niet terug, al weten we ook niet door welke zender of website) en hadden babbels met andere fans. En Jeroen zelf is gewoon dezelfde warme en fijne persoonlijkheid van op televisie.

Ook besteeg ik de troon van A Game of Thrones, ging ik op de foto met J. K. Rowling bij Bol.com en werd ik een strip-figuur bij Radio 1. Allemaal zeer fijne dingen! En met een boekenlijstje dat werd aangevuld, dat ook uiteraard.

Superfijne dag!

Geef een reactie

