Stage op café

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De stageperiode loopt stilaan op zijn laatste benen, maar dat wil niet zeggen dat we vaart minderen. De laatste twee weken staan voor de deur (en alhoewel ik daar zeer blij om ben als het gaat over de hoeveelheid schoolwerk die bij een stage komt kijken) vind ik het tegelijkertijd ontzettend jammer dat de stage zelf (die ik ontzettend geweldig vind) er bijna op zit.

Er staan nog ontzettend leuke en interessante dingen op het programma, en deze week misschien wel één van de leukste: het verhuis naar een nieuw kantoor! Aangezien het gebouw waarin het kantoor van Forcit huisde binnenkort wordt afgebroken moest er op zoek gegaan worden naar een nieuwe locatie. En die vonden we in het coworking van Aerey!

Die coworking zit boven het café “De Omgekeerde Wereld” in Gent, vijf minuten verder stappen van het vorige kantoor, en ziet er geweldig uit! De eerste werkdagen daar zitten er op en het is een motiverende en creatieve omgeving die zorgt voor meer productiviteit. Ontzettend leuk dus om de laatste stageweken daar te kunnen én mogen spenderen.

En daarnaast is het gewoon ook leuk dat ik kan zeggen dat ik stage doe op café. Letterlijk dan.

Geef een reactie

