Extra motivatie

Momentum is een extensie voor je Chrome-browser en voorziet je van adembenemende foto’s, inspirerende quotes en desgewenst een to-do-lijst en andere informatie.

Gisteren opende ik een nieuw tabblad en kwam deze extra motivator langs, een mooie pinguïn-foto en motiverende quote:

mot2

Ondertussen is mijn eerste paper (Studium Generale) afgeleverd bij de drukker om gelijmd te worden en dinsdag ingediend te worden. Dinsdag starten dan ook de laatste 2 lesweken voor het vak integrale managementcases, donderdag heb ik Frans examen (+ het inhalen van de examenonderdelen die ik heb gemist tijdens mijn stageperiode) en maandag daarop moet mijn bachelorproef en stageverslag ingediend worden. Nog een zeer hectische week voor de boeg dus!

Duimen dat het allemaal goed loopt!

2 thoughts on “Extra motivatie

Geef een reactie

