Voorbij de drukte

Afgelopen week was het moment waar alles zowat samenkwam. De examenperiode ging van start en dat betekende voor mij dat de deadlines omtrent de paper van studium generale en bachelorproef naderden, dat de lessen integrale managementcases terug starten en dat ik ook nog een examen Frans te doen had. Ik rende dus zowaar van hot naar her, probeerde daartussen de laatste hand te leggen aan mijn bachelorproef, het stageverslag te schrijven en mijn examen Frans te studeren.

Maar, ik denk dat het allemaal gelukt is. Vast staat dat ik gisteren, met heel veel opluchting, mijn bachelorproef en stageverslag ging indienen en daarvoor dit groene papier in de plaats kreeg. (Met Comic Sans als lettertype, jawel. Goed gedaan HoGent!)

bp

Deze week zijn er nog twee lessen integrale managementcases. En dan 28 januari staat er de verdediging over de bachelorproef gepland. Even uitblazen dus!

3 thoughts on “Voorbij de drukte

Geef een reactie

