Collecties

hp2

Afgelopen week maakte ik een foto van mijn collectie CD’s van Robbie Williams, vorig jaar maakte ik reeds bovenstaande foto. De foto van de zeven Nederlandstalige Harry Potter-boeken vanwege hun sublieme covers.

Met Harry Potter ben ik opgegroeid, het zal steeds een equivalent zijn voor mijn jeugd. Ondanks dat ik de laatste twee boeken in het Engels las voor ik ze ook nog maar in het Nederlands bezat blijven de covers van de Nederlandstalige editie subliem. Persoonlijk vind ik bovenstaande foto dan ook geweldig!

Robbie Williams heeft ondertussen ook al 17 albums uit, inclusief alle best-ofs en live-albums, en onderstaande foto vind ik dan persoonlijk ook iets geweldigs hebben en laten de groei zien van een fantastische carrière.

P1060935

One thought on “Collecties

Geef een reactie

