Net niet

Afgelopen week kreeg ik de punten van de voorbije examenreeks en wist ik of ik al dan niet afstudeerde van de opleiding KMO-management.

Jammer genoeg werd het nipt niet afstuderen. Het was een hectisch semester met 12 weken stage, 3 weken integrale managementcases waarin de hele opleiding werd herhaald en we getraind werden kritisch naar bepaalde zaken te kijken (en het ‘management’ adviseren bij het nemen van bepaalde beslissingen), het schrijven van een bachelorproef en het bijwonen van verschillende lezingen voor ‘Studium Generale’ om daar later een paper over te schrijven. En daar tussenin ook nog ergens een examen Frans

Op de opleidingsonderdelen bachelorproef, studium generale en integrale managementcases behaalde ik een 15, op stage zelfs een 16. Goede punten dus.

Op Frans behaalde ik jammer genoeg een 7, niet niet delibereerbaar, en dus een herexamen in augustus.😦

3 thoughts on “Net niet

Geef een reactie

