Lego Volkswagen T1 Campervan

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Met nieuwjaar kreeg ik van mijn broer de fenomenale Lego Volkswagen T1 Campervan cadeau. Een exacte kopie van de eigenlijke wagen uit 1962 die door Lego helemaal onder handen werd genomen.

Schilderijtjes, nummerplaten, een echte hippie-shirt met het opschrift “Make LEGO, not war” en echte gordijntjes. Je kan het niet zo gek bedenken of deze fantastische replica heeft het.

Iets meer dan 9 uur bouwplezier had ik aan deze bouwdoos van 1332 bouwstenen. Enorm fijn en het kind kwam terug in mij naar boven.

Ondertussen droom ik reeds van enkele andere bouwpakketten uit de LEGO Creator Expert-reeks!

3 thoughts on “Lego Volkswagen T1 Campervan

Geef een reactie

