Dagje Antwerpen

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Aangezien het alweer een hele tijd geleden is dat Mika nog een concert gaf (maar in september is het weer zover!) sprak ik enkele maanden geleden af met mijn Mika-vrienden. In 2010 leerde ik Lien en Vicky kennen tijdens het schuiven voor het concert van de “Imaginarium-tour”. Dus nog voor enige Mika-aankondiging was gedaan spraken we een dagje Antwerpen af. Little did we know dat we zouden praten over de twee gloednieuwe Mika-nummers én het aankomende concert?😀

Over “Talk About You” schreef ik al eerder, maar eerder dit weekend werd ook “Last Party” vrijgegeven. Een fantastisch nummer als je het mij vraagt en pakken beter klinkt dan de nieuwe single! Bekijk hier de unieke videoclip!

We kuierden een hele dag over de Antwerpse Meir en dronken heerlijke koffie bij Maurice Coffee & Knits! Ik ging voor “Alices latte”, blijkbaar een echte vrouwenkoffie met een roosje en roze hartjes! Maar wel ontzettend lekker!

Tijdens het snuisteren in De Sleghte vond ik ook (eindelijk!) de Bloomsbury editie van “Harry Potter and the Chamber of Secrets” zodat nu ook mijn Britse HP-collectie compleet is en niet langer bestaat uit een bastaards-Amerika-boek tussenin.

Op het einde van de dag belde Sita dat ze genoot van een maaltijd bij de Bistro op de Wapper… Zonder dat ze wist dat ik in de buurt was, dus kon ik niet anders dan haar ook gaan verrassen!

Het fijne aan de hele dag is dat ik Lien en Vicky snel zal weer zien in september!

2 thoughts on “Dagje Antwerpen

Geef een reactie

