Soms komen dromen uit

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Het heeft jarenlang op m’n ‘bucketlist’ gestaan: front-row staan tijdens een concert. Dat het een gigantisch concert zou zijn van mijn grootste idool had ik nooit durven dromen.

En toen op 3 augustus 2013 om 9 uur ging aanschuiven in de rij voor het eerste Robbie Williams concert in zeven jaar op Belgische bodem aan het Koning Boudewijnstadion had ik niet gedacht dat het die dag zou gebeuren en zag ik mijn hoop om toch vrij dicht bij het podium te geraken helemaal slinken aangezien we nummer 185 kregen toegewezen in de rij.

Maar toen we in de eerste blok belanden aan de toegangspoorten zag ik Robbie toch al iets terug dichterbij komen. Maar toen de poorten opengingen en ik net recht voor het einde van de catwalk en een B-stage belande, toen besefte ik niet helemaal dat er een droom uitkwam. Front-row staan tijdens een concert.

Een fenomenale ervaring, zo’n geweldig concert van heel dichtbij maken, jouw idool van zo’n afstand kunnen zien en de gedachte dat er meer dan 40 000 mensen achter(!) mij stonden. Als ik daaraan terug denk moet ik nog breed beginnen glimlachen en krijg ik nog steeds hetzelfde kippenvel als toen.

Een prachtige herinnering, dat concert, die dag. Het was negen uur lang wachten op het asfalt voor de toegangspoorten, maar dat we Robbie hoorden repeteren en een hele dag konden genieten van wat zonnestralen, een frisse wind en het gezelschap van leuke (en minder leuke) fans, dat maakte veel goed.

Ik zou het zo opnieuw doen!

Vind je me tussen de massa op de foto’s? 😉 Hint: Ik had iets wits aan met een blauwe broek!

2 thoughts on “Soms komen dromen uit

Geef een reactie

