Boekenmarkt De Markies

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Gisteren trokken we naar Antwerpen voor de Boekenmarkt van boekhandel De Markies. Die vond plaats in het Zuiderpershuis (en ik moet eerlijk bekennen dat de GPS-functie van mijn iPhone me goed geholpen heeft aangezien ik de locatie pas herkende wanneer we binnen gingen)

Een hele zaal vol met afgeprijsde boeken op, en onder(!), de tafel. Leesboeken, kinderboeken, hobbyboeken, fotoboeken, reisgidsen, kookboeken,… Verschillende uitgeverijen, verschillende titels en genres en kortingen, de één al wat groter dan de ander.

Het Zuiderpershuis is best wel een unieke locatie voor zo’n boekenmarkt!

Zelf kocht ik volgende twee titels:
Sergio Herman – Pimp Your F**king Kotfood
Ellemieke Vermolen  – Ellemieke’s familie kookboek

En dat laatste maken we vandaag al reeds een heerlijke boerenstamppot met gehaktballetjes!

IMG_0614

Geef een reactie

