Ultieme Robbie Williams setlist

Het eerste gedeelte van de Let Me Entertain You tour zit er ondertussen op en begin april verschenen nog 3 concerten op unieke live-albums.  Ondertussen werd het beste van die 3 albums samengevat op een best-of.

En die best-of is nu gesigneerd te winnen! Daarvoor moet je jouw ultieme Robbie Williams setlist samenstellen in een afspeellijst op Spotify en zoveel mogelijk volgers verzamelen. Als jullie dus even zo heel lief willen zijn om deze afspeellijst te volgen en op die manier zorgen dat ik kans maak op zo’n album ben ik jullie voor altijd eeuwig dankbaar!

Mijn ultieme setlist bestaat uit zijn hits zoals “Let Me Entertain You” en “Angels”, hits onder de fans zoals “Gospel” en “Hot Fudge”, vergeten pareltjes zoals “Karma Killer” en “Lazy Days”, nooit eerder gebrachte nummers zoals “Soul Transmission en “Into the Silence” en de fantastische Queen-cover “Bohemian Rhapsody”!

Geef een reactie

