Fotowasdraad

IMG_1325

De afgelopen tijd werd mijn magneetbord op mijn kamer, dat dient om kaartjes, herinneringen en foto’s aan te hangen steeds maar kleiner en kleiner tot het eigenlijk te klein werd voor alles wat het moest ophangen.

En dus wou ik iets leuks gaan doen met mijn foto’s op mijn kamer. Op Pinterest kwam ik allerhande leuke ideeën tegen, maar mijn kamer zelf is ook wat klein waardoor er niet voor ieder idee voldoende plaats is.

Eigenlijk speelde ik zelf met een ‘fotowasdraad’ idee. En dankzij de leuke materialen van Hema kon ik daar wel iets fijns mee. Onder het mom van “treasure your memories hangt ie dus: de fotowasdraad!

IMG_1339

2 thoughts on “Fotowasdraad

Geef een reactie

