Troy’s top 3

Vorige week mocht ik als eerste gastbloggen op WomanCrushWednesday en er mijn absolute top 3 van vrouwelijke crushes voorstellen. Een lijstje dat ik ook graag aan jullie voorstel. En ga daarna ook zeker het blogproject van Anke volgen, met iedere woensdag een nieuwe, fijne dame die ons wordt voorgesteld!

womancrushwednesday

Kort na het lanceren van de WomanCrushWednesday-blog vroeg Anke me of ik het zag zitten om mijn top 3-crushes toe te lichten in een gastblog. Natuurlijk zag ik dat zitten. Enzo dus, without further ado, mijn top 3!

3: Billie Piper

Menig Rose-Tyler-Billie-Piper-3-drewjoana-and-no1drwhofan-32807317-1024-768“Doctor Who”-fan kent haar uiteraard als ‘Rose Tyler’, en ondanks ze die rol in 2006 voor bekeken hield had ze ondertussen nog menige keren een gastrol in het populaire sci-fiprogramma! Iedere DW-fan herinnert zich uiteraard het afscheid tussen Ten en Rose op het strand. De 33-jarige zangeres-actrice is sindsdien mama geworden van 2 zonen. Ze speelde ook Belle in “Secret Diary of a Call Girl” en sinds vorig jaar ‘Brona Croft’ in “Penny Dreadful”.

Voor haar acteercarrière had ze in de jaren ’90 een vrij succesvolle carrière als zangeres met hitjes als “Because We Want To” en “Day & Night”.

2: Cherisse Ofosu-Osei

Mijn Cherisse-Osei-DRUMS-800x503tweede crush is een pak…

View original post 293 woorden meer

Geef een reactie

