DIY: Concert Scrapbook

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Sinds mijn allereerste concert in 2006 heb ik al een heleboel concerten gedaan (ondertussen meer dan 30 zelfs.) Van veel van die concerten die ik deed heb ik mooie herinneringen: tickets, flyers, confetti, foto’s,…

Het leek me dus leuk om die allemaal te bundelen zodat niet alleen alles mooi bij elkaar zat, maar ik ook bepaalde dingen erbij kon noteren. Zo staat per jaar mooi in een lijstje genoteerd weke optredens ik deed. Bij de grotere, of voor mij belangrijkere, concerten voorzag ik een aantal bladzijden zodat ik eventueel krantenknipsels, flyers of andere hebbedingen bij het concert kon steken. Op die manier kon ik ook de setlist en/of bepaalde leuke herinneringen erbij noteren.

Leuk om dus af en toe in te bladeren in de toekomst leek me. En ik ben heel fier op het resultaat. Het boekje zelf kwam uit de Hema, en ik zal er enkele pagina’s uit moeten scheuren want het kan niet meer toe doorat er te veel tussen de pagina’s zit. Woops😉

One thought on “DIY: Concert Scrapbook

Geef een reactie

