Kerstkaartjes!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Volgende week is het alweer Kerstmis (is het niet erg om te beseffen dat het jaar alweer voorbij gevlogen is?) en dus is sinds deze week volop de periode van Kerstkaartjes gestart!

Niet is leuker om kaartjes te krijgen natuurlijk, maar kaartjes schrijven en de mensen op die manier laten weten dat je aan hen denkt en om hen geeft is natuurlijk ook ontzettend leuk.

Nu mijn Kerstkaartjes zo stilaan bij iedereen in de bus gevallen zijn kan ik ze dus ook aan jullie laten zien! Bij Beans and Dreams koos ik vijf verschillende versie uit de collectie van Petite Madeleine.  Die envelopes vulde ik op met enkele leuke stempels uit de Hema (we love Hema, right?)

En sommige mensen stuurde ik ook een briefje, verzegeld met de zegelwax van Hema, hierdoor kreeg de brief zelf nog wat meer cachet…

Geef een reactie

