Samen koken…

tumblr_o23hrePfZ71qzt0pyo1_1280

Jolien woont ondertussen enkele maanden alleen in haar appartementje. Een tijdje terug deden we een beetje ‘Komen Eten’ bij mij thuis, gisteren herhaalden we dat bij haar thuis.

Omdat mijn balletjes in tomatensaus met aardappelpuree toen zo goed in de smaak vielen bij Jolien besloten we deze keer hetzelfde recept bij haar thuis te koken, zo had ze dat meteen ook onder de knie. Voor één keertje had ik dus zowaar een sous-chef (al mocht ik vooral toekijken en enkele aanwijzingen meegeven :D). Koken aan een kookeiland is trouwens hemels (ja, ik was al verliefd op haar keuken zodra ik die voor de eerste keer zag!).

Samen werken aan een maaltijd zorgt ervoor dat die dubbel zo goed smaakt en dat het daarnaast ook nog eens extra gezellig is omdat je vooral samen aan iets werkt.

Aangezien ik nog niet echt was langs geweest sinds ze in haar appartement woont en er nog geen housewarming was, was het etentje gisteren ideaal om een cadeautje te voorzien. Met wat tips van vrienden en de geweldige ideeënbus die het internet is besloot ik om in plaats van een onpersoonlijke cadeaubon te opteren voor een ‘jar’ gevuld met allerhande hebbedingetjes die van pas komen in het huishouden of voor haar zelf. Aangezien ik weet dat ze helemaal “into roze” is, ging ik voor die kleur. In de jar stopte ik een badbloem, een geurkaars en servetjes. Een bodyscrub en wat fleurige (plastic) bloemen pasten er niet meer in, maar maakten het geheel af.

tumblr_o214llwWLG1qzt0pyo1_1280

2 thoughts on “Samen koken…

Geef een reactie

