Elvea geschenkdoos

IMG_2948

Sinds al enige tijd volg ik de blog van Cookameal op de voet, steeds heerlijke en inspirerende receptjes. Je hoorde haar misschien ook al voorbij komen op Q-music waar ze ook een rubriekje heeft bij Peter Verhoeven.

Sowieso is haar blog meer dan de moeite om eens te bekijken en daarna aan de slag te gaan in de keuken, meerdere recepten zullen je het water in de mond doen lopen. Vorige week mocht Amylia geschenkdozen van Elvea uitdelen via Facebook!

Elvea heeft sinds kort een nieuwe campagne lopen op de radio en televisie, is sinds kort terug te vinden op Facebook en heeft ook een pop-up boutique in de Stadsfeestzalen van Antwerpen. In de geschenkdoos zitten de producten uit het exclusieve Selezione del Maestro gamma van Elvea. Naast de tomatenconcentraat en de passata houdt dat ook de nieuwe gele en rode gepelde Datterini tomaten in.

Naast de mooie geschenkdoos vond ik ik ook nog een leuke verjaardagskalender en enkele receptjes terug om mee aan de slag gaan met de nieuwe producten.

ik ben nu al heel benieuwd!

4 thoughts on “Elvea geschenkdoos

    1. Dit weekend ontdekte ik dat Elvea een heleboel recepten op hun website heeft staan, ik ga daar binnenkort dus eens neuzen want van gele tomaten had ik stiekem nog nooit gehoord. Maar sowieso zal je hier wel ontdekken wat er uit de kookpotten wordt getoverd😀

      Like

Geef een reactie

