Foodie-post

IMG_3022
Mensen die me wat kennen weten dat ik graag in de keuken actief ben en dat het ontspannend voor me werkt om wat te koken.

Jolien vierde gisteren haar housewarming en had in de aanloop al gevraagd voor ideetjes voor hapjes. Afgelopen week kwam ze samen met mij in de kookboeken snuisteren  en deden we samen boodschappen voor de 3 hapjes die we samen prepareerden:

  • Retro witloofhapjes met garnalen
  • Wraps met zalm en kruidenkaas
  • Italian Reveal burgers

IMG_3024

Het was, zoals dat gewoonlijk gaat bij feestjes, even stressen in de keuken wanneer de tijd iets sneller ging dan wij de hapjes konden prepareren, maar uiteindelijk was het geslaagd en enorm lekker.

Vanavond dook ik de keuken in voor zelf fish and chips te maken, uit één van de kookboeken die ik vorige maand kocht, en het was om duimen en vingers bij af te likken!

12829002_10154107159460362_2420745260374203159_o

 

3 thoughts on “Foodie-post

Geef een reactie

