Meer snailmail

Toen ik afgelopen weekend in de plaatselijke HEMA was zag ik dat ze een heleboel nieuwe, leuke snailmail spulletjes hadden. Sinds een aantal jaar hebben ze onder andere zegelwax in het assortiment, eerst een setje met 1 kaars en een stempel, daarna kon je ook 3 kaarsen apart verkrijgen en nu kan je er ook een setje vinden om jouw brief en/of envelop nog meer te versieren met wat touw of lint naast de zegelwax. De stempels zelf zijn algemeen met een Hi there…’ en dus niet gericht op één periode van het jaar, handig!

Zelf koos ik voor de roze set omdat ik persoonlijk de stempel leuker vond dan die van de groene. De roze zegelwax ging ik ook perfect samen met het briefpapier van Petite Madeleine dat ik enkele maanden terug kocht. Ideaal dus!

Naast de nieuwe zegelwaxsets hebben ze momenteel ook een leuke set van alfabetstempels in een mooie houten doos, mooi en makkelijk op te bergen dus en een extra leuk effect op jouw brieven en enveloppen! ;

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

One thought on “Meer snailmail

Geef een reactie

