Aan de slag!

Nadat ik in september officieel afstudeerde na mijn opleiding KMO-management aan de Hogeschool Gent ga ik vanaf maandag aan de slag als management assistent bij een bedrijf in Eksaarde.

Een uitdaging waar ik enorm veel zin in heb na het sollicitatiegesprek vorige week donderdag met de zaakvoerders. Omwille van de bereikbaarheid met het openbaar vervoer (volgens de routeplanner van De Lijn helemaal niet bereikbaar) koos ik ervoor om naar het gesprek te gaan met de fiets, zo’n 20km heen en nog eens 20km terug. Enkele minuutjes te laat arriveerde ik, een beetje in het zweet voor het gesprek. Ik was nog niet volledig thuis of ik had al een gemiste oproep met het nieuws dat ik mocht starten. Best fijn dus.

Gelukkig bleek ook dat er alsnog een bushalte in de buurt is en dat er enkele malen per dag (en dat is het dan ook) een bus aan de halte passeert. Zeker met het weer van de afgelopen dagen toch iets handiger dan iedere dag 40km fietsen. Ik hoop vandaag of morgen ook nog bij de centrale van de belbus binnen te geraken, misschien kunnen zij ervoor zorgen dat ik er nog iets vlotter geraak dan nu het geval is (let’s hope, fingers crossed!).

Hoe dan ook kijk ik enorm uit om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen, klaar om wederom door te groeien van een punt in mijn leven waar ik nu sta. En misschien eindelijk toch maar eens voor dat rijbewijs te gaan?😉

6 thoughts on “Aan de slag!

  1. Succes! Het openbaar vervoer heeft afgelopen week nog maar eens aangetoond dat je misschien inderdaad beter voor het rijbewijs kan gaan😉, al is het misschien met de fiets ook nog wel aangenaam als die zomer eens zou willen meewerken!
    Laat dat de pret alvast niet bederven, gaan werken vond ik zoveel bevrijdender dan studeren (al hou ik ervan om af en toe ook eens te klagen over het leven als werkmens en te zagen over hoe gemakkelijk het wel niet was als student ;)).

    Like

    1. Dankjewel Sandra! Ja, nu ik werk zal na enige tijd een rijbewijs en een wagen tot de mogelijkheden behoren, een voordeel van het werken😀
      Met het openbaar vervoer wordt het sowieso wat stresserender, dat heb ik nu al begrepen haha😀 Maar anderzijds is het weer in ons Belgenlandje, en zeker ook de wegen/fietspaden, niet altijd even aangenaam om een uur op de fiets te zitten. Maar de tijd zal het allemaal wel uitwijzen😀

      Like

Geef een reactie

