Eerste werkweek

De eerste werkweek zit er op en is letterlijk voorbij gevlogen! Na een week voel ik me al thuis tussen de mensen en is het me al duidelijk geworden dat het een boeiende en inspirerende omgeving is. Het is dan ook fantastisch om als (‘ex’-)KMO-management-student in een bedrijf terecht te komen dat volop aan het groeien is en oplossingen moet zoeken voor de problemen die een groei met zich meebrengen.

Net dat maakt het allemaal zeer uitdagend en boeiend. Op een week tijd heb ik al enorm veel bijgeleerd en vertrek ik iedere ochtend met veel plezier naar mijn werk, ondanks dat ik deze week extreem kamp met m’n hooikoorts-allergie, met een snotterende neus en extreem rode ogen tot gevolg. Maar dat drukte de pret dus zeker niet!

De voorbije week werd ook duidelijk dat de belbus een goede oplossing blijkt voor de bereikbaarheid en valt dus zelfs de reistijd van en naar het werk nog best mee. Ik kijk nu al weer uit naar maandag😉

Gevolg van werken via een interim-bureau is wel de hele administratie die erbij komt, en aangezien ik die nog niet gewoon ben is dat nog wel een beetje stress om alles in orde te krijgen, maar ook dat komt vast wel weer goed.

3 thoughts on “Eerste werkweek

  1. Op dit vrolijke berichtje zat ik dus te wachten om te weten hoe het ging op je eerste week daar!
    Blij te lezen dat de eerste week vliegensvlug voorbij gegaan is, hopelijk blijft dat zo😉

    Inderdaad de belbus kan een goedkope/handige optie zijn voor vele mensen!

    go with the flow troy!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

