Here Comes the Sun

Met de belbus reizen heeft als “nadeel” dat je je af en toe een beetje moet aanpassen aan de uren van de andere mensen die de belbus reserveerden. Zo lukte het gisteren niet om op mijn gewoonlijk uur te boeken en moest ik maar liefst een uur vroeger vertrekken. Dat wil zeggen om 6u50 aan de halte. Met als gevolg dat ik heel goed op tijd op m’n werk was, maar ook dat ik dus volledig kon genieten van de prachtige ochtendbeelden. Het dauw dat boven de weilanden zweefde, het opkomen van de zon,…

En zo wist ik dus dit fantastische ochtendbeeld vast te leggen.

IMG_4292

2 thoughts on “Here Comes the Sun

Geef een reactie

