Daar zijn de tickets!

16143503_10155070883500362_3981259343447286269_o

Vanavond kwam ik thuis van m’n werk en vond ik een envelop voor de deur uit Engeland met m’n naam op. Omdat ik niet meteen een pakketje of post verwachtte uit Engeland was ik dus benieuwd naar wat er in hemelsnaam in een kartonnen envelop in de brievenbus beland was.

Toen ik de envelop opende gleden er twee pasjes uit met de ondertussen bekende tourposter voor ‘The Heavy Entertainment Tour’, de tour die komende zomer in het festivalpark van Werchter neerstrijkt voor een concert van Robbie Williams.

De envelop bevatten dus mijn twee collector tickets voor het concert, het aftellen kan dus officieel beginnen nu: nog 165 dagen!

Dat is nog ruim voldoende om het complete album nog te leren meezingen en te hopen dat naast ‘Love My Life’ en ‘Motherfucker’ ook ‘Mixed Signals’ wordt opgenomen in de setlist.

Geef een reactie

