Vast contract

Ondertussen ben ik alweer 8 maand aan het werk, de tijd vliegt eens je in een bepaalde routine zit. Al heeft routine misschien een slechte bijklank, want mijn job is allesbehalve routineus. Uiteraard zijn er de wederkerende werkjes (dossiers opstarten, planning, facturen opmaken,…) maar daarnaast ziet iedere dag er wel weer anders uit. Het bedrijf is ontzettend hard aan het groeien en samen met de zaakvoerder is het onder andere mijn taak om die groei mee te begeleiden.

Het heeft enige tijd geduurd om op een fijne en goede plaats terecht te komen, maar ik ga iedere maandag telkens weer met heel veel plezier naar mijn werk voor een nieuwe werkweek (al kijk ik met evenveel plezier uit naar het weekend ;-)) Mijn hele opleiding komt dagelijks van pas en ook de kennis die ik opdeed tijdens mijn stage in een start-up komt nu heel goed van pas in een bedrijfje dat van één werknemer doorgroeit naar bijna 10 mensen.

Bij momenten is het best chaotisch, maar het is fijn en spannend om geen alledaagse job te hebben waar je maandag al weet wat je vrijdag aan het doen zal zijn. Iedere dag brengt wat nieuws en dat maakt het vaak verrassend en boeiend. Het is structuur proberen te vinden waar die er amper was, bedrijfsprocessen proberen automatiseren en processen proberen te vinden zodat fouten zo minimaal mogelijk gebeuren.

Sinds begin januari werk ik onder vast contract en dat is weer een stapje vooruit en best een beetje trots zijn.

Geef een reactie

