De Ronde

Afgelopen week kocht ik mezelf een vervroegd verjaardagscadeau. Na 7 jaar werken met mijn bridge-camera heb ik die volledig onder de knie en is het tijd voor een stapje hoger te gaan. Een echte spiegelreflex! Na een tijdje wikken en wegen, praten met andere hobby fotografen en wat uitleg van de mensen bij Foto Konijnenberg werd het de Nikon D5300.

En met de Ronde van Vlaanderen die quasi vlak voor de deur passeerde vandaag was het het ideale moment, in combinatie met het schitterende weer, om volop aan het experimenteren te slagen. Met een weekje vakantie in het vooruitzicht dus het ideale verjaardagscadeau voor mezelf. Uiteraard moet ik nog de handleiding grondig lezen om alles volop te kunnen gebruiken, maar ik ben nu al blij van het resultaat na een dagje!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

