Dromen waar maken

Iedereen heeft dromen, dingen waar hij/zij al heel zijn leven van droomt. Eén van die zaken is in mijn geval een reis naar Disneyland Parijs (hoera voor rijm!). Al sinds ik een klein Troy’tje ben is het iets waar ik van droom en meer dan eens mijn ouders hun oren van hun hoofd voor zeurde. Maar tot op heden ben ik er nooit geraakt. Het was steeds een ‘als je…’ maar die als werd tot op heden nooit een ‘we gaan’.

Onze tandarts heeft de gewoonte om te praten met je wanneer hij in je mond werkt, een conversatie met effectief de bedoeling dat participatie ook van jou op zijn stoel komt. Moeilijk met zijn handen tussen je tanden, maar zo ging het ooit (wat dacht je) over EuroDisney en het feit dat ze opengingen op mijn verjaardag. Als kind is een verjaardag delen met jouw droom pretpark (en eigenlijk nu ook nog) een gevoel om fier op te zijn. Dat ze twee jaar laten opengingen dan ik geboren werd vergeten we even.

Maar na 24 jaren luidop zeuren, zagen, dromen en wensen ga ik eindelijk die droom waar maken, want begin september ga ik gewoon een heel weekend naar Disneyland Parijs met Saskia! We logeren daar in het Disney Sequoia Lodge hotel, komen rond vrijdagmiddag aan met de TGV uit Brussel-Zuid en vertrekken pas ergens zondagavond weer richting thuis.

Sinds mijn boeking afgelopen donderdag heb ik al meermaals alle attracties bekeken op de website van Disneyland, tel ik werkelijk de dagen af (het zijn er nog zo’n 82!) en kan ik eigenlijk gewoon niet wachten.

Geef een reactie

