Planckendael: Nature Connects – LEGO Bricks

Afgelopen weekend vonden de Proximus-days plaats in Planckendael, klantendagen van Proximus waardoor je deze keer met een fikse korting dierenpark Planckendael kon bezoeken. Ideaal als abonneehouder om me dus bij mijn familieleden aan te sluiten die nog eens een bezoek brachten aan het park.

Momenteel loopt er de expositie ‘Nature Connects – LEGO Bricks’, verschillende dieren die opgebouwd zijn vanuit legosteentjes en gewoon tussen de beplanting en de afsluitingen van de gewone dieren terug te vinden zijn. Er staan echt ontzettend knappe exemplaren tussen zoals een kleurrijke kameleon, een grootse dodo maar ook een ijsberen-familie en een leeuw.

Een leuke extra tussen de gewone dieren en het verlengt jouw bezoek aan het mooie dierenpark toch meteen. En uiteraard kon ik na een bezoek aan mijn vrienden de pinguïns niet huiswaarts keren zonder uitbreiding aan de pinguïn-familie bij mij thuis. Dank u mama!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

