Geluk hebben…

Deze ochtend had ik eerlijk gezegd gewoon pure chance!

Ik had namelijk gisterenavond uit pure vergeetachtigheid, en vermoeidheid en halve doofheid m’n wekker vergeten zetten… Normaal zou ik dan slapen tot een uur of 10, maar deze keer had ik gelukt want….

Ik sprong wakker op 7 uur, zonder dat er een wekker of radio afging. Echt pure chance dus.

M’n oortjes zijn vandaag al een heel stuk beter, al is mijn rechteroor nog niet volledig oké, want als ik luide dingen hoor doet het enorm pijn…

Nuja, hopen dat het morgen beter is, want dan is het eindelijk zover… Symphonica In Rosso met Lionel Richie! Ik heb deze middag al enkele recensie’s gelezen en foto’s bekeken en het ziet er gewoon geweldig uit… Morgen gaat de camera dus ook mee en hoppelijk krijg ik deze daar binnen gesmokkeld…

We zien wel…

Plaats een reactie